Wednesday, September 24, 2008

Kekuatan...

Tuhan,
Aku tak tau adakah aku akan terus kuat...Melalui hari-hari yang sangat menguji dan meletihkan ini...Menyesal?Tak, aku tak pernah menyesal meneruskan impian untuk menggapai cita-cita...

Isnin - 22 September 2008,
Hari yang sangat-sangat menguji kekuatan. Menyelesaikan tugasan benar-benar menagih masa dan tenaga...Malam tadi,Aku dan K.Ina menjadi orang terakhir yang meninggalkan perkarangan UiTm...Macam tak percaya...Yang tak boleh tahan, K.ina sempat la jadi tukang bukak dan tutup pintu pagar...Hem...Zaman-zaman tak tidur malam menyiapkan assignment sudah kembali...Lingkaran hitam bawah mata makin ketara... Isk... Tua sebelum usia la gamaknya aku ni...Badan yang sedia penat semakin bertambah lesu bila aku kena drive balik rumah sorang-sorang...Betul apa yang aku cakap pada K.Ina, best kalau jadi macam K.zana...ada orang jemput dan hantar...Bertuah badan....

Hem.....lepas ni masih banyak assignment yang perlu di kejarkan....Kalau lepas ni ada yang nampak aku ni dah macam hidup dalam dunia aku sendiri...Korang faham-faham je la yer.... Ada 3 ke 4 assignment lagi yang harus di selesaikan...Harap-harap aku dapat menghabiskan semuanya on time.... Cerita pasal kelas & tugasan, K.Mus nanti kita updatekan tarikh-tarikh penting tu ya....Ok lah, sampai sini dulu....

Aku ingat nak upload gambar-gambar waktu kitorang buat research untuk tugasan.... tapi gambarnya tak masuk kat pc lagi...nanti je lah aku upload.....

2 comments:

chentachantqs said...

buat assignment last minute ke apa nih?? hahahaa! siannn.. =)

nnt kurus lahh macam aku.. =)
wat asssignment mmg akan mengurus kan badan.!

cik nadia n cik fatin said...

yang last minute tu amendment nyer je....
itupun memakan masa yg terlampau....
tahun ni aku beraya dengan assignment lah jawabnya....