Saturday, September 6, 2008

Early In The Morning

Salam.... Di atas sebab2 yang tak dapat nak di elakkan... semua draft posting aku yang dengan penuh perasaan aku karang, tak dapat nak di posting kat sini....
hukhuk...sedihnyer... semua draft2 tu dah burn.... tapi, kalau ada rezeki, aku dapat balik aku post la... tp cam biasa...kira Backdated la.... tak hangat dari biasa lagi dah...

Hem.... lepas sahur tadi, mata dah tak ngantuk la pulak... padahal aku memang ingin sangat nak tidur balik, cos pkul 9 pagi aku ada class...... takut gak mata ni layu dalam class nanti....tapi harap-harapnya tak lah kan....

Eh, ok lah...tak boleh nak membebel banyak2, panjang lebar, merepek2.... aku tak sembahyang lagi ni.... Karang terlepas pulak Subuh... biasa lah... kalau dah depan pc ni.... cam lupa diri sket...huhu...
Cukup dulu yek... kalau balik class nanti aku ada story terbaek punya...aku post lagi eh...

"Would you stop thinking about what everyone wants?
Stop thinking about what I want,
what he wants,
what your parents want.


What do YOU want?

What do you WANT?"


- noah, the notebook

1 comment:

chentachantqs said...

noah.!! love him to death okkk. =)
hemsem tauuu.