Sunday, September 7, 2008

Ahad Yang Memenatkan.......

Hem..... hari Ahad yang sepatutnya jadi hari merehatkan mental dan fizikal dah pun jadi 1 hari yang benar-benar memenatkan...so tired.... dari pukul 8 pagi tadi aku keluar... pukul 9.00 malam baru aku sampai rumah.... huh...lembik rasanya.... nak buat camne, kelas hari biasa dah di bawa ke hari sabtu dan ahad sempena Ramadhan ni.... Tak kisahlah... mungkin ni pengorbanan nya untuk segulung ijazah...Insyaallah...

Walaupun hari ni memenatkan, aku enjoy jugak sebab hari ni dapat berbuka bersama teman-teman sekuliah... walau kami kenal tak lama, seronok dan tak kekok bersama diorang semua.... Kami berbuka puasa di Tesco, Shah Alam.... Ingatkan nak makan nasi beriani... tapi restoran tu dah fully booked la pulak... So, kami pun tukar la makan nasi ayam kat Chicken Rice Shop.... kenyangnyer.... Alhamdulillah..... Terima kasih jugak kat orang yang sudi belanja kitorang, walaupun kena gak topup sendiri.... :) saya doakan murah rezeki awak.....




Balik rumah, badan rasa letih yang amat-amat... Ingatkan nak terus tidur, tapi bila tengok drama kat Tv Prima - Salam Sakaratulmaut (kalau tak silap la tajuk ni) rasa macam nak layan jugak.... Dan akhirnya, bila drama tu habis kat sini lah aku... mata memang ngantuk nak tidur...tp rasa cam tak lengkap pulak kalau tak update blog ni...So, aku gagahkan diri... posting jugak untuk malam ni.... Gambar kat bawah ni... waktu kitorang menghabiskan masa tunggu waktu berbuka... Walaupun ramai orang pandang2 bila kitorang bergambar... Kitorang redah jugak... Biar lah ape orang nak kata, bukan pakai hak diorang pun.... So, sampai sini dulu posting untuk hari ni...sebenarnya banyak lagi nak citer... tapi, mata ni dah berat sangat ni... Sekian dulu... titipan hati, buat yang mengerti....






4 Dara Pingitan?!





There are some people in life

That make you laugh a little louder

Smile a little bigger

And just live a little better

No comments: