Monday, August 11, 2008

Sibuk...sibuk dan terus sibuk....

Hidup kian hari kian sibuk....
Setiap saat dan minit seolah tak mencukupi....masa terasa begitu laju berlalu, namun hakikatnya... bumi masih berputar pada paksi yang sama dengan kelajuan yang tiada beza...
hem... semenjak kembali bergelar pelajar, aturan hidup serasa begitu melelahkan....
pagi, bangun ke pejabat seperti biasa, petang bergegas pula menghadiri kuliah....
dan lewat malam baru lah aku tiba di rumah....
harap-harap aku akan terus kuat untuk melalui semua ini....
Mungkin kerana itu kalian lihat aku kian jauh dan sepi dari blog ini... bukan melupakan cuma masih mencari-cari ruang masa untuk kembali ke sini...maklumlah masih dalam penyesuaian dengan jadual baru... sekarang hampir 2 bulan aku bergelar pelajar rasanya sedikit lega... sudah boleh menerima perubahan jadual hidup...tapi saat ini aku sedang sibuk menyiapkan assignment yang di berikan....
aduh... deadline lagi 2 hari... kelam kabut nak menyiapkannya.... dalam sibuk2 menyiapkan assignment aku tersinggah pula di blog kakak saudaraku.... huhu...seronok membacanya....
membuatkan aku jadi kembali semangat mahu meneruskan laman yang merakam semua cerita hatiku ini... biarlah assignment tu sekejap.... asyik tengok skrin yang memaparkan isi assignment ku tu pun bole buat mata terkeluar.....hahaha...
hem...sekian lama tak mencoretkan apa-apa.... masih tak banyak yang berubah dalam hidupku...
masih lagi sama... cuma bertambah status sebagai seorang pelajar... yang lain masih serupa....
oh, ya....20 hb ini aku ada exam di sebuah jabatan sebelum dipanggil untuk temuduga... satu lagi langkah yang ku ambil dalam usaha merubah kehidupanku ke arah yang lebih baik. Insyaallah....kalau ada rezeki aku, dapat lah.... Cakap pasal exam.... dis week lecturer aku kata nk buat test before kitorang semester break...erm.... xpasti lagi jadi ke tak.... harap2 tak jadi... bukan ape, rasa belum cukup bersedia.... apepun.... aku kena gak wat preparation sket...mana la tau kata-kata lecturer tu akan di kota...at least nnt xde la aku blur....lagipun, angan2 nk dapat anugerah dekan..... haha...melangitnya impian... tapi aku pasti dengan usaha Insyaallah.....

No comments: