Friday, March 21, 2008

Rasa Yang 1.......

Aku kembali lagi ke ruangan ini utk melahirkan ilham rasa ke sebuah dunia maya…. Berkongsi dengan mereka yang sudi mengerti dan memahami…. Terima kasih pada kalian yang meluangkan sedikit masa utk singgah ke ruangan aku meluahkan rasa. Menyambung kembali cerita semalam, yang terpaksa ku hentikan kerana masa yang tidak mengizinkan…… em, sebenarnya dalam aku cuba tak mengendahkan kata teman-teman jauh di sudut hatiku terdetik juga rasa bimbang dan tidak selesa. Aku bimbang kerana kata-kata itu adalah 1 doa…..Aku bimbang usikan-usikan nakal itu akan membawa kepada 1 rasa dalam hatiku. Aku tak selesa dengan usikan mereka kerna bimbang akan ada orang yang tersalah tafsir. Maklumlah kalau dia itu tahu agenda teman2 baikku…risaunya aku kalau dia pula fikirkan aku sukakan nya. Lagi pula aku risau kalau-kalau dia sudah ada yang memiliki… kalaulah dia masih single sekalipun aku pasti dia juga sama seperti aku. Kami sama-sama tak mempunyai rasa yg 1 itu…..

No comments: