Tuesday, June 29, 2010

D.I.E.T

Hem ramai kaum perempuan, kaum wanita atau kaum hawa
memang akan jadi sedikit hyper bile mendengar atau membaca perkataan di atas kn...
Yang kurus slim mcm slim river pun sibuk nak diet maintain berat badan, ape lagi yang
badan sikit montel dan comel...
Aku pun tergolong jugak dalam kategori tu. Maklumlah....aku pun kan perempuan....Tapi aku rasa
kalau aku kurus lagi slim, memang aku tak kan kisah dengan perkataan DIET tu.
Tapi aku pun tak der la kata nak diet smpai jadi kurus mcm Fasha Sandha ke, Rita Rudaini ke...
At least, dapat berat badan yang ideal pun kira ok la kan....
Maklumler, aku ni kurang sket ketinggian....
jadinyer cepat jek nampak mengembang....
Eh, tapi tetap jugak ade yg rendang dan kembang still nampak anggun kan?! (statement nak sedapkan hati sendiri
je sebenarnya....)
Jadi, aku mula la menanam satu lagi cita2 tambahan nak menurunkan berat badan.... Utk rekod diri sendiri, kau pernah amalkan diet
cik nuna....tapi tahan sebulan lebih sikit je....turun pon macam tak sampai 1 kilo...
haha..... memang la makan masa sebenarnya...sbb aku bukan la nak all out diet smpai x makan x minum...
aku nak amalkan diet yang SEIMBANG ok....aku akan menguatkan tekad ku....
Erm, harap2 kalian semua support aku yek....
ok, rasanya itu jek update aku untuk arini....
DIET.... utk rekod....
arini diet aku belum mula lagi cos aku baru je selamat makan nasi goreng yang sedap di goreng oleh puan mama untuk dinner....haha
Thats all for today.....Tq, sebab sudi membazirkan masa ke ruang aku ini.
Dan terima kasih tidak terhingga, kerana sudi membaca sebuah titipan hati buat mereka2 yang mengerti....

No comments: