Monday, August 17, 2009

Akhirnya...

Okay, at last....aku dah buat pon tag cik labu a.k.a miss pumpkin.....sgguh bersusah payah aku menyiapkan tag ni tau.....

1. Sila Ambil Gambar Beg Yang Anda Bawa Ke Kerja


Ni beg yang paling kerap aku guna.....since my beg sebelom ni dah agak uzur....baru gak beli ni....xmahal sgt...still bole afford lg la....jenama Voir....sbnrnya aku berkenan ade satu lg....tp yg tu hrganya 200++.....so, aku beli yg ni je la...sbb yg ni jek yg aku mampu.... :) beg ni kecik jek.....tp sgt comel ok.....

2. Kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata-mata nk go public..:D) Kemudian terangkan secara detail isi bag anda..

Hem ni je la brg2 yg ade dlm beg aku....aku ni mmg sgt sempoi ok....lg pon beg ni kecik jek...xleh nk isi bnyk brg pon.... yg ade dlm ni of cos my purse... tisu...lipstick(bila aku xbwk beg makeup...mcm ler makeup sgt ek) my contact lense....vicks(pntg sbb idung aku sgt sensitif) dan nyawa paling penting.....henpon aku la....

3. Nyatakan sebab anda suke beg kerja anda itu....

Sebab aku beli aku suka la...haha....em tah la.....mmg dah suka....xde sbb spesifik pon....

4. Sila nyatakan kenangan manis atau ape yang istimewanya pada beg itu pada anda...

emmmm...kenangan manis....haha.....ade ker?! huhu...aku beli beg ni sempena kenaikan gaji okeh...:)

5. Sila tag 10 rakan anda

emm...kena tag org la plak...ok
*cha yunyun
*aini
*opah
* naniesme
* greendeq
* za
*muz

and sape2 yg terasa banyak masa nak buat mende2 ni....