Monday, September 7, 2009

Lagi Setahun.....

Maaf....lama benar tak menambah apa2 di ruang ini......entahla....hati tak terasa mahu menulis....banyak benar yang bersarang di akal fikiran....membuatkan keinginan nak menulis itu terbantut...

Tapi hari ini, aku mengambil sedikit masa untuk kembali ke sini....Sedih pulak kalau laman ini terus di penuhi sawang....kan begitu banyak cerita yang tertulis di sini...

Em, esok lagi setahun umur ku bakal bertambah....Masih banyak perkara yang di rencana belum tercapai...Umur sudah 24, tapi aku masih lagi tercari2 jalan hidupku yang sebenar.....Namun apa yang pasti....pertambahan usia lagi setahun ini turut serta bersama ialah pengalaman hidup yang tak mungkin aku pelajari di mana-mana sekolah atau universiti sekalipun.....Aku bersyukur....

Alhamdulillah.....aku masih berkesempatan melalui hari2 yang indah dalam hidupku....walau ada yang pahit...tak apa lah.....itu biar aku simpan sendiri.....

Harapanku moga setahun lagi ini akan memberi seribu rahmat dan kebaikan buatku....dan juga mereka2 di sekelilingku...InsyaAllah....

No comments: