Friday, July 3, 2009

Thank you so much!!!

Apa perasaan nya bila korang disahkan menghidap penyakit,
walaupun masih ada ubatnya,
tapi orang-orang yang selama ni dianggap penting dalam
hidup buat tak peduli..?!

Sakit yang tak seberapa tu akan padam....tapi hati yang akan berdarah...sedih,
kalaupun selama ni tak punya rasa sayang buat aku,
macam mana aku sayangkan diorang apalah salahnya kalau berpura-pura bertanya khabar
seperti mengambil berat...
pura-pura sajalah walau tak ikhlas....
buat-buatlah seperti turut sama berkongsi rasa sakit aku,
macam mana selama ni aku berkongsi rasa sakit mereka....

Terima kasih Tuhan kerana nak tunjukkan aku siapa sebenarnya
yang betul2 ikhlas dalam hidup aku.....
Terima kasih....
aku sedar sekarang siapa yang layak terima kasih sayang aku....
yang layak aku berikan perhatian aku....

Dan untuk mereka-mereka yang seronok bersama ketika senang, terima kasih...
untuk mereka-mereka yang sibuk mencari aku waktu sedih. terima kasih juga...
Kesudian kalian berkongsi duka dan gembira kalian dengan aku,
amatlah aku hargai....

Tak apa, sedih dan sakit aku biar aku sendiri yang tanggung....
perit dan pedih aku, biar mereka yang betul-betul sudi berkongsi saja yang rasa..

Dan untuk diela, faezah dan opah, terima kasih kerana masih sudi mengambil tahu...
kerana masih sudi bertanya dan masih mahu mendengar aku bercerita...

Untuk k.rose jugak terima kasih sebab mendengar cerita2 orang... u are like a sister that
i never had...

For k.hani, kak yana, k.ct, shai and aznor....tenkiu for the advise...

And specially for my one and only sister, Fatin a.k.a cha.... Thank you so much....
i dont need anyone else as long as i have u! Love u so much.....muah!!

No comments: