Saturday, July 11, 2009

Tag Dah Terjawab.....

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

dak adeq a.k.a azfaliana

http://azfaliana.blogspot.com/

walaupun ko tag aku da lama dek.....sori ar aku baru sempat nk menghabeskan masa aku wat tag ko nih.....

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
  • henpon, tenet n tv penting utk aku.......
  • sgt addicted dgn henpon....asal ade hp baru rasa cam nk tkr...(walaupun x mampu....huk)
  • bill tepon aku penah cecah angka RM900...peh, sakit makcik nk bayar!
  • aku da keje tapi masih gak blaja
  • single....tapi hati aku dah dicurik...cane tu eh?!
  • aku da busaaann yg amat dgn keje aku skrg...
  • paling xleh tahan....aku suka fikirkan pasal orang lain dulu sebelum pk pasal diri sendiri...walaupun encik itew dah pesan suh aku pk psl diri sendiri sebelum pk perasaan org lain
  • i love my family sooooo muchhhhh...muah!
  • aku rinduuuu amattt kat kengkawan teknik...lagi2 dak aspuri.....windu weh nk study kat prep (walaupun bkn study sgt)
  • aku mmg malas buat tag!!!
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
The Blogger Award Friendship goes to...
  • Cha the yunyun
  • Opah yg muda belia
  • Aini a.k.a cik puteri
  • dan sesapa yg rasa cam byk masa nk buat...
  • aku nk tag org lain, rasanya diorg pon da kena tag dgn dak adeq
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". terima kasih.
of cos aku x lupa.....

peh......ade 1 lg tag ayu aku kena setelkan.....tunggu........................................... :)