Saturday, February 7, 2009

Biar Betul?!


Erm....aku pun terkejut sebenarnya.... tak sangka pulak dapat panggilan dari encik itew petang selasa haritu.... iyela...since peristiwa berdarah hujung tahun lepas, memang aku pun tak ada dengar ape-ape dari dia.... dan aku sendiri x expect apa-apa pun lagi....Kalau dia nak menjauh, aku relakan aje lah...Walaupun payah sebenarnya....

Ye... sabtu lepas aku ade mengirimkan sms memaklumkan pemergian arwah toklang kami...dan dia tak memberikan balasan...dan aku, faham kalaupun dia tidak membalas....aku langsung tak kisah pun...tapi selasa itu dia call dan say sorry becos didnt reply my sms....uh.....

Aku sampai hari ini masih terkejut lagi dengan panggilan itu sebenarnya..... Aku masih tak sangka dia buat panggilan tu...macam mimpi pulak rasanya bercakap dengan die...Iyelah memikirkan ape yang jadi sebelum ini...

Walaupun dia lebih banyak berdiam lepas bertanya soalan yang ingin dia tanyakan...
Tapi aku buat biasa...Aku masih cuba berbual apa saja yang terlintas di fikiran...walau hakikatnya terasa begitu kekok...

Tapi tak apalah...semua yang terjadi dah pon terjadi....Sekarang ni aku nak teruskan idup cam biasa jek...Pasal encik itew....Malas dah nak fikir...Kalau perlu cerita, aku cerita tapi tak mustahil juga kalau ini menjadi posting terakhir aku tentang dia....

Sekian dulu titipan hati buat yang mengerti untuk kali ini.... Moga kita bertemu lagi....InsyaAllah........

1 comment:

chentachantqs said...

alah! baru dapatt panggilan..
chill la.belum datang meminang lagii.