Monday, March 28, 2011

Nanti Saya Fikir

Ok, kenapa tajuk entri saya begitu?! Oh bukan apa2 pun... Yg jelasnya, sy mmg belum ada idea untuk tajuk entri awal pg saya ni... Jadi, saya bubuh je la begitu menandakan nanti saya fikirkan tajuk entri sy... :)

Oh mesti kamu2 kata entah ape2 sy ni kan... Klau nk post entri msti ade subjek yg kiter nk cerita, jadinya msti lah sy ade tajuk yg sesuai kn? Hehe.... Sorry la, apa yg kamu2 fikir, xsama dgn ape yg sy fikir... Sy skrg sedang memikirkan keinginan untuk mengupdt blog yg amat sgt...tapi, ok ade tapi...saya tak punya subjek khas untuk merepek kat sini... :)

Kamu2 pun msti pernah mengalami apa yg saya alami ini kn?! Berkeinginan yg amat2 tentang sesuatu... Tapi x mampu... Haa kes sy ni lbh kurang mcm tu la... Semangat nk updt blog membuak2 mcm gulai kat dlm periuk... Eh?! Abaikan.... Tapi x ada sesuatu yg menarik pun nk dititip di sini... Adehhh... :p

Oh ya! Esok saya ade test 'Project Management' tp sy yg terlebih2 'pandai' ni * itu auta bkn fakta....belum membaca sedikit pun... Ok lah jd lebih baik sy mengundur diri dari merapu bkn2... Sy nk tido... Esok boleh bgun awal dan study... Esok?! Eh silap... Jap lagi... :)

Nota kaki: esok ade appointment ngan doktor... Nk wat dressing.. A.k.a cuci luka bkas ditoreh sket ari sabtu lepas... Kenapa?! Hehe... Ade la, malas nk citer....

Sampai sini dulu titipan kali ini... Semoga kita bertemu lg di lain masa...

Terima kasih buat kamu2 yg sudi membaca sebuah titipan hati buat mereka2 yg mengerti.....

No comments: