Monday, March 21, 2011

Diseret, complicated dan simple

Hem... Lagi aku diseret ke dalam masalah yg xder kena mengena dgn aku... Lg, aku yg jadi mangsa... Sedih? Gile x sedih... Nk menangis pon dah tak termampu...

Tapi aku malas nk cerita kat sini... Mlas nk menoreh luka yg mmg dah berdarah... Takut jadi lebih parah... Lagi pula aku dah dinasihatkan untuk tak complicated kn keadaan... Cuba jadikan masalah itu simple da x serabut kepala otak. Betul jugak... Kalau selama hidup asyik fikirkan orang, jaga hati dan perasaan org.. Siapa nk fikirkan aku... Siapa pulak yg nk jaga hati dan perasaan aku... Xder kan?!

Mcm tu jgk lah untuk kamu2 semua... Bila kite tanpa kita tahu memilih untuk hidup di zaman ini, makanya kita sendiri kena menjadi selfish... Yer! Betul.. Pentingkan diri.... Tp jgn salah faham... Bila kite mementingkan diri, bkn lah bermaksud kite terus lupakan org lain... Tp priority adalah untuk diri kita, selepas itu barulah org lain... Kalau tidak, akhirnya kita yg akan dipijak2... Maruah kita akan di injak2.... So , ambik sedikit masa. Renung2 dan fikir2 kan kata2 aku ini...

Sekian dulu utk kali ini. Terima kasij buat mereka2 yang masih sudi membaca sebuah titipan hati hanya utk mereka2 yg mengerti....

No comments: