Monday, February 8, 2010

Aku Wanita Biasa......


"Aku ini, wanita biasa...
Bisa sakit luka karena......"

From the day we become a good friends, this is the first time when he ignores me.....
This is the day when i am nobody and nothing to him...

Yeah, I'm not in the good mood today...
so many things make me wanna scream.... i want to sat down in my room and having my own good time.... and i'm expecting him to asked me...why? what happen? or maybe are u ok? like what his always do.....

Naaa..... that was what i want..... he didnt hear what was inside my heart...he didnt know what i want.... nothing....nothing i heard from him....Upset? nope. i'll try to think positively.....maybe he gave me time...and wait till i tell him personally....
so, i put away all my egoes.... i send out the email.... as usual, with the title to make him asked.... a minutes, comes to an hour, an till nite.....
still there is no anwers.....

Erk.....jangan tergezut.... tiba-tiba aku speaking London....entah la.....terasa sakit benar hati, peningnya kepala, sesaknya dada..... banyak perkara bikin aku pusing...hendak mengadu org tak peduli pulak.....lepas tu mula la nak terasa hati tersentap jiwa......
sensitif tiba-tiba....

Mungkin jugak hormon aku ni yang tak berapa nak stabil kot. sebab tu lah benda-benda simple dan tak besar mana sgt ni boleh jadi isu besar pada aku.... ape pun, aku nak jugak tegas kan kat sini yang aku memang kecik hati.... terasa macam aku ni tak ada makna pada dia....tak, bukan maksudnya nak layanan istimewa. Tapi, apa la salahnya sebagai seorang kawan tunjukkan la sikit prihatin tu kan..... Memang sebelum ni dia prihatin, jadi mungkin sebab dah terbiasa dengan keprihatinan dia tu aku tak boleh terima bila dia buat tak peduli macam ni......

Kalau keprihatinan itu sekadar sementara, lebih baik tak payah....ya! aku demand.... aku bukan jenis yang mengharap atau bergantung pada orang sebenarnya.... aku independent....(bukan statement puji diri sendiri, tapi ini aku yang sebenar).....aku tak kisah kalau orang tak peduli pada aku selalu atau hanya ambil tahu perasaan aku sekali sekala (mungkin juga sudah terbiasa) tapi, bila sudah terbiasa di beri perhatian dan diambil berat, memang susah nak terima bila tidak dipedulikan lagi.

Erm....sebelum aku terus-terusan membebel benda bukan-bukan jadi rasanya lebih baik aku berhenti. Walaupun aku sebenarnya masih belum puas mencoret rasa kecewa dan kecik hati aku ni. But i really think i should stop now. Will updated anything later...

Akhir sekali, terima kasih pada kalian yang sudi membaca sebuah lagi titipan hati buat mereka yang mengerti.......

No comments: