Thursday, November 19, 2009

At Last....

Akhirnya.......persoalan selama ini dah pun terjawab...
encik itew dah mengaku sendiri pada aku yg die suka
kan seorang insan....
hairan...setitis pon air mataku tak mahu tumpah....
hati pon tak rasa begitu pedih...
tidak terasa apa-apa...
kosong...beku....
sejak bila aku mula jadi insan tak berperasaan?
kan dia lah insan yang jadi impian hati selama ini...
tapi kenapa tak sedikitpun aku merasa terluka dengan pengakuannya itu...
Ya Allah....telah kau hadirkan kekuatan kah buatku?

Ya Allah....adakah ini tanda berakhirnya satu penantian...
bermakna, aku harus mula menerukan hidup dengan cerita-cerita lain...
mula menjalani hari dengan kehadiran insan-insan lain?

Atau, kini sudah tiba saatnya untuk kami saling berbicara hati ke hati...
mengungkap semua rahsia hati....bercerita tentang perasaan...
dan mengakui setiap rasa...

Okay.....full stop....Its over....Tak perlu cerita lagi tentang semua ini.....
Sekarang, aku selesa menjalani hari-hari dalam hidupku disamping keluarga dan teman-teman yang selalu memberi support...
Walaupun, kadang-kadang aku rasa sakit, rebah dan tak mampu nak kembali berdiri....

Erm..... sampai sini dulu untuk kali ini.....ada kerja yang datang bertandang...sekian dulu....salam sayang buat semua.....

No comments: