Monday, May 11, 2009

DI TAG OLEH CIK PUTERI

Alhamdulillah....ada sedikit ruang masa untuk menjawab tag cik puteri.....


1) Adakah anda suka blogging? Kenapa? Suka?
Sangatlah sukenyer....Kat sini lah aku ade ruang menzahirkan semua rasa hati...

2) Blog siapa yang anda selalu kodeng? Nyatakan 5.
- Blog miss chenta
- Blog kengkawan....
- Blog mr superman
- Blog kisah hidup org lain...
- Blog sape2 lagi ntah.... :)

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda
sepenuh hati? dan siapakah org itu?
Of course la kn....everyone need sum1 to be by their side...mine also....n 4 sure sape yg
baca blog nih tau jek sape org tu kn....

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
Erm......terpulang pada siapa org tu la kn....

5) Pernah tak cinta anda tidak di balas?
Ini yg aku dok konpius sampai la ni......?! hurm.....

6) ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5
- Basic agama yang kukuh....
- Family guy...(org yg very caring to his family)
- Yang boleh terima aku apa adanya....
3 ciri ni paling penting...lain2 tu bonus jek....

7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
Tahun ni aku dah 24...so 24?! Maybe? Urks.....manader....it's all back tu DIA...sampai
seruNya....sampai ler kad jemputan aku....Ameen... :)

8) Nak berapa anak?
Kalau boleh nak 4 org....dapat twin pun best gak....huhu....Tapi ape pon, back to
HIM....Berapa pun aku terima je...InsyaAllah...

9) Lucky person yg anda ingin tag:
Opah ku yang nak married.....n cik chenta yg getting vogue.....!!!

1 comment:

puteri cahaya. said...

kiter tau..but, buat2 tak tau eh. Huhu...