Thursday, March 26, 2009

MENGANTUK


Aku pandang ke luar tingkap...
Langit masih lagi gelap dan hujan masih lagi lebat...
Sejuk kerana cuaca ditambah sejuknya penghawa dingin
seakan mencucuk hingga ke tulang.....
Kalaulah boleh berada di rumah sekarang....
Dalam bilik, Kat atas katil aku, bersama dengan bantal dan comforter....
huh..selesanya... :)
Tapi...itu hanya KALAULAH....
hakikatnya aku masih kat office, dekat kerusi aku,
sedang menghadap komputer, cuba menyiapkan kerja2 yang semakin hari ku
rasakan makin bertambah banyaknya.......
Cuaca begini, dengan suasana saat ini betul2 membuatkan mata begitu berat.
aku dah beberapa kali menguap.....kelopak mata ni rasa berat je dan hampir
beberapa kali mahu terkatup....sungguh.....aku memang MENGANTUK!!!
Bunyi hingar bingar suara orang lain bercakap, bunyi nyaring deringan
telefon yang minta di angkat, bunyi printer yg sibuk berkerja nyata tak mampu
langsung memisahkan rasa kantuk ini....
Jadi sebab itu, aku ambil keputusan untuk mula mendraft entri ini....
lagi pun dah macam lama sangat aku tak menghasilkan entri2 yang panjang
dan membosankan ni....huhu....aku mengaku...aku bukan pandai sangat menulis...
sikit2 untuk kepuasan sendiri tu boleh la...
Alamak...jam ni macam lambat je aku rasa... dah berapa kali aku tengok, masih lagi
belum mencecah pukul 5. Sekarang baru 4.45....bermakna masih ada sejam lagi sebelum waktu untuk balik...AGhhhhhh.....bosan betul....
Ok lah, sampai sini dulu buat kali ni.....
If ade apa2 nanti, aku update lagi...
kesejukan ni dah membuatkan otak aku turut sama membeku....
so, there is nothing much to say....
and last but not least.....terima kasih kerana sudi singgah di laman redup kasih yang
terhasil dari secebis kasih yang ikhlas dan dari secarik jiwa yang luka...
sekian dulu titipan hati buat kali ini...terima kasih kepada insan2 yang penuh pengertian...
semoga berjumpa lagi InsyaAllah.....

No comments: