Tuesday, February 26, 2008

Sesuatu...

Sesuatu yang terjadi hari ini, membuka mataku agar terus terjaga....
Memaksa hatiku agar lebih mengerti dan memahami...
Ah.....semakin kusut fikiran semakin racau lah hati....
Memberi hati pada yang tak sudi, ini lah jadinya...
Salahku sendiri.... aku ini hanya pandai berkata-kata...Tapi hakikatnya....aku lah pendusta...
Pendusta hatiku sendiri....
Aku pernah suka pada dia...tapi aku silap....
Aku suka pada dia yang sudah empunya....
Haha...Padanlah dengan aku ini....
Selalu aku berkata pada hati....
Sekali aku mengecewakan, akhirnya aku akan dikecewakan....
Nah semuanya terbukti kini.......
Buat 'dia' yang pernah hadir dalam hidupku....
Maafkan aku..... tiada niat untuk aku mengecewakan....
Tapi, keadaan yang telah membawa aku ke jalan itu....

No comments: