Tuesday, January 5, 2010

Welcome 2010!!



Selamat Tahun Baru 2010!!! belum terlambat sgt rasanya kalau aku wish sekarang kan....Maaflah.... semenjak 2 menjak ni jadi begitu malas mahu mencoret cerita-cerita hidup di sini....walaupun banyak janji mahu menampal macam2 cerita.....Nantilah, kalau aku punya masa....akan aku masukkan semua cerita2 yang dah bersawang dalam simpanan.....

Oh ye! Apa azam tahun baru kalian? Aku? Aku dah lama benar tak menanam azam seingat nya...bukan apa, pada pandangan aku....tak semestinya kita kena tanam azam tiap kali tiba tahun baru je kan....Pada aku, we need to set our target whenever we think its the right time...Kalau agak2 esok...maka esok la....Kalau rasa2 hari ini, jadi hari ni la....

Er...okay lah...till now, sampai sini dulu....azam aku untuk TAHUN ini....nak rajin-rajin update blog...Kenapa? Tak percaya? Kite tunggu......................... :)


Sekian dulu titipan hati kali ini buat mereka-mereka yang mengerti....Semoga bertemu lagi!!!

No comments: